21 nov 2009

Het Sinterklaashuis is klaar!



6 opmerkingen:

Aniek zei

Volgens mij is die strik nog wel redelijk geworden, of niet?!

Marleen zei

Dat is een prachtig Sinterklaashuis geworden Arina!
Enne....de strik is perfect hoor,
ik doe het je niet na;-)

Knutselgroetjes,Marleen

lenie zei

Hij is echt heel gaaf Arina, je heb je best gedaan. dat zal een feest zijn om naar te kijken..

Gr lenie

arina zei

Ik moet eerlijk bekennen dat mijn dochter Aniek die strik heeft gemaakt. Maar het lint dat ik gekocht had was te slap, dus heb ik de boel wat verstevigd....
En ja, de foto`s zijn slecht,in het echie is het huis lekker vol en volle kleuren en nu met de lampjes aan een genot.
Ik geloof nog in Sinterklaas...

Marja zei

het is geweldig geworden arina!
heerlijk zo er naar kijken..
en dan die buitenkant verpakt als een kado-tje..super!!
xx marja

Joke zei

Arina het sinterklaas huis is echt schitterend geworden
Heerlijk om te kijken